Τρίτη 13 Φεβρουαρίου 2018

ΔΗΚΟ


ΔΗΚΟ

Δεν θελω να φαινομαι χαιρέκακος άλλα δεν αντεχω να το κρατώ μέσα μου!!!!

Είναι σκέττη απόλαυση να τους βλέπω να σκυλοτρώγονται στο ΔΗ.ΚΟ.

Η απωλεια του ρυθμιστικου τους ρολου έβγαλε στην επιφανεια το πραγματικό τους πρόσωπο. Η μοναδική τους έγνοια ήταν να έχουν πάντα την εξουσια η ένα μερίδιο της, για να βολεύονται και να βολεύουν τους οπαδούς τους ποτζιη – ποδα.

Δεν λυπουμαι καθόλου για το κατάντημα τους . Από τον καιρό που ιδρύθηκε το ΔΗ.ΚΟ., με τις ευλογιες του Μακαρίου φυσικά , η μοναδική τους έγνοια ήταν αυτή. Να διαμοιράζονται τις κυβερνητικες θέσεις και να ταχτοποιούν μόνον όποιον τους δηλωνε υποταγη.

Από τον καιρό του πρώτου διδάξαντος την τεχνη του Ρουσφετιού  του ανεκδιήγητου Σπύρου Κυπριανού , αυτό έκαμναν.  Όσο καιρό είχαν τη δύναμη και το μέσο φροντιζαν μόνον τους «δικους τους». Και οποίος δεν είχε ή δεν εβγαζε ταυτότητα του ΔΗ.ΚΟ. έμενε στο περιθώριο. Είτε αυτό ήταν θεσεις στην κυβέρνηση , είτε αυτό ήταν σπίτι στον προσφυγικο συνοικισμό  είτε αυτό ήταν δουλειά σε εταιρία που μπορούσαν να επηρεάσουν.

Έτσι τώρα που έχασαν και τα αυγα και τα καλαθια  θα φανε ο ένας τον άλλο.
Τελικά ίσως να υπάρχει «Θεια Δική»…

3 σχόλια:

  1. Κάποια σχόλια ρε LAS:

    1. Τα εγκληματικά πιόνια του ΝΑΤΟ που σε έκαναν πρόσφυγα δεν είναι στο ΔηΚο που βρήκαν στέγη, απολογητές, προστασία και πλάτες και όχι ως κάποιου είδους κομματικό περιθώριο, αλλά ακόμα και ως αξιωματούχοι. Είναι στο κόμμα που ψηφίζεις εδώ και χρόνια.

    2. Αν δεις σε άλλες χώρες του κόσμου που υπάρχουν πρόσφυγες, πρέπει να νοιώθεις έστω μια στοιχειώδη υποχρέωση στην ΚΔ του Μακαρίου και του Σπύρου που αντί για ένα πιάτο ρύζι την ημέρα για ολόκληρη την οικογένεια που δίνει ο ερυθρός σταυρός στην Συρία, το ιράκ, το Αφγανιστάν και αλλού, η ΚΔ σου έκτισε σπίτι και μάλιστα μέσα σε μια πόλη, όχι σε κάποια πεδιάδα, όπως επίσης και σχολείο για να πηγαίνεις. Αν θυμάσαι, τα σχολεία το '74 ξεκίνησαν κανονικά την λειτουργία τους τον Οκτώβριο, με έναν μόνο μήνα καθυστέρηση. Ποιά άλλη χώρα στον κόσμο κατάφερε (δεδομένων των αναλογιών βέβαια) τέτοιο πράγμα;

    3. Θα μπορούσες να ήσουν πειστικός αν περιοριζόσουν σε πολιτικές διαφωνίες με το ΔηΚο και τον Σπύρο (εγώ έχω περισσότερες διαφωνίες με αυτούς παρά εσύ), αντί απλώς να ρίχνεις χολή.

    4. Συμφωνώ ότι το ΔηΚο είναι κόμμα διαφθοράς. Αυτό όμως από μόνο του δεν λέει πολλά πράγματα διότι αφήνει στον αέρα το αντίστροφο, ότι (τάχα) τα υπόλοιπα κόμματα ΔΕΝ είναι κόμματα διαφθοράς. Πιστεύεις πραγματικά ότι τα υπόλοιπα κόμματα δεν είναι κόμματα διαφθοράς σαν πως και δεν αποτελούνται από Κυπραίους; Και μην μου πεις τώρα ότι "μα δεν έχει ιδεολογία", διότι σου φέρνω το ίδιο επιχείρημα και εδώ: Μήπως υπενίσσεσαι ότι τα υπόλοιπα κόμματα ΕΧΟΥΝ ιδεολογία; Και ποιά είναι η ιδεολογία αυτή σε παρακαλώ; Διότι εγώ θυμούμαι τον ΔηΣυ του '76 του οποίου ο ηγέτης τότε μιλούσε για ...ένωση με την Ελλάδα! Το μόνο λογικό συμπέρασμα ειναι ότι ΔηΣυ και ΑΚΕΛ έχουν το κάθένα μια όμορφη καραμέλα που πλασάρουν ως ιδεολογία. Δεν είναι τόσο όμορφη όσο την καραμέλα που πλασάρει το ΔηΚο ή άλλοι.

    Μην θεωρήσεις ότι σου κάνω προσωπική επίθεση τώρα, διότι δεν είναι έτσι.

    Άντε,

    Από το αμπάρι ενός βαποριού, με μιαν διπλή 807 push-pull,

    Εδώ Κ-99 και μισό :-)

    Όβερ εντ άουτ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λοιπον Κ99και μισο ( ακομα δεν εκαταλαβα ποιος εισαι αλλα δεν εχει σημασια)
    Αυτα που εγραψα για το ΔΗΚΟ εννοω τα. Μισώ τους.
    Οταν εδιαμοιραζαν σπιτια στους συνοικισμους εκαμαμεν αιτηση για τη Λινοπετρα ( οπως πιθανον να ξερεις αφου ξερεις τον LAS ). Λοιπον εδωσαν μας ενα διαμερισμα στον τριτο οροφο πολυκατοικιας. Με 2 υπνοδωματια. Η μανα μου ουτε κατα διανοια δεν ηθελε να το πιασουμε. Εβλεπε τους αλλους γνωστους και φιλους που τους εδιναν σπιτια κατω. Λοιπον τοτε ενας γνωστος του παπα μου στη Μεριμνα ειπεν του καθαρα: "Βκαλε κε Γιωργο ταυτοτητα του ΔΗΚΟ και θα σου δωσουμεν αμεσως σπιτι κατω με 3 υπνοδωματια". Ο παπας μου ( ο θεος μακαρισει τον ) ηταν ξεροκεφαλος και ιδεαλιστης ( επηρα που λλου του) . Δεν εβγαλε. Αποτελεσμα . Επιασαμεν το δυαρι στον 3ο οροφο. Μεσα σε ενα υπνοδωματιο μεναμε εγω 17 χρονων ο αδελφος μου 14 χρονων και η αδελφη μου 13 χρονων . Για να παω στο κρεβατι μου επερπατουσα πανω στο κρεβατι της αδελφης μου. Και 3 οροφους να ανεβοκατεβενουν και να ταλαιπωρουνται η μανα μου και ο πατερας μου οσπου να πεθανουν.
    Εσχολαναμεν που το σχολειο και επηδη δεν ειχε δρομο περπατουσαμε μια αποσταση 200 μετρων οσπου να παμε στη πολυκατοικια μας. Και εβλεπα τους συμμαθητες μου που εμπαιναν δεξια και αριστερα στα ωραια τους σπιτακια με τρεια υπνοδωματια . Που εχαν ξεχωριστο δωματιο ο καθενας που ειχαν τον δικο τους κηπο για να παιζουν και οχι ταρατσα πολυκατοικιας. Που ζουσαν ανετοι. Και τους ζηλευα. Αφανταστα. Και νευριαζα. Διοτι ΗΞΕΡΑ οτι ολοι αυτοι ειχαν γραφτει στι ΔΗΚΟ για να βολευτουν. Μας το ελεγαν.
    Περασαν τα χρονια . Η μανα μου πεθανε με τον καυμο . Το διαμερισμα ποτε δεν το ενοιοσε σαν σπιτι της . Το ελεγε "το κλουβι μας" .
    Αυτη ειναι η εμπειρια μου απο το ΔΗΚΟ>


    Εδω LAS
    Απο το καλαθι του αεροστατου με ενα πομπο με κρυσταλλο με λυχνια 6CH6 και ενισχυτη 6146 over.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΥΓ.
      ουτε ηθελανα ειμαι πειστικος ουτε να εκφρασω τις διαφονιες μου μαζι τους. Μισώ τους.

      LAS

      Διαγραφή